Thursday, May 11, 2006

Triple Frustration

Today..is the UPU result..which means this result will tell u if u pass or not to the University.As for me.This result ruined my whole day.First,..me mntak tolong to my friend utk tanyekan my UPU result because time 12 tengahari result yg ditunggu2 x kuar2 jugak kat internet.So after that...she called me..and give me sum bad news

"sorry dik..awk x dpt memane course..adik akak ni ha pn x dpt mane2 course..jangan sedey ye...ble wat rayuan lagi"

Me then,speechless..my face turned sad...I feel frustrated..but then..i go to search the result for myself..x puas ati sngguh ni..then when i manage to get thru the "busy-giler" server..i got this so-so frustrated message.

"Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2006/2007
After seeing these words..i said to myself."Kenape cmni?..adekah aku kn jadi penonton kpd kejayaan org lagi?..spt yg brlaku sblm ni..spt time result spm?..spt time result matriks dn temuduga? if yes..why?"..
but then..my other self speak.."be patient..ade 3 peluang lagi..yakni form 6,unikl dn politeknik..lagipun ade 2nd take for U"..
yeah..there is a chance..but i dont to be in form 6..segan siot..mmg tu major factor..lgpun baju2 nya pn aku blum beli..haih..then..the 2nd take..heh..should i wait that long?..argh..penantian itu 1 penyeksaan...aku smemangnya 'cold' gile after that..mmg x ble bla..really hope yg unikl and politeknik will give me some place..really..need it..
i juz dun want tobe another spectator.

No comments: