Tuesday, November 18, 2008

7 Weird things About Myself

Okay, it has been like, a month since I updated the last post, and tibe2 hari ni kene tag by Aliya (baru sedar kene tag sebenarnye),

To tag along: you have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog,tag at least 7 people (list their names),

and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

Alright, here it goes :
1. Boleh terbang
2. Boleh meramal masa depan
3. merupakan sahabat baik dan rakan kongsi Tony Stark ( Iron Man)
4. Pernah dilantik menjadi ultraman, tapi menolak sebab Malaysia x mampu nak tnggung cost runtuhan bngunan
5. Pernah mereject Adriana Lima atas faktor umur
6. hampir memegang jawatan power rangers yang ketujuh (power rangers coklat) tapi x dpt sebab warna x harmoni
7. pernah disengat labah-labah, tapi heran kenapa tidak menjadi spiderman walaupun sudah beberapa kali memanjat klcc.

pelik tak?

9 comments:

akiss said...

sangat sangat sangat sangat PELIK oke. hahahahahahhaha.

Aliya Azmi said...

ni bukan pelik. temberang heh?

spiderman kene geget tarantula lah!!

yang bab power rangers, cokelat tu.. x bleh blah... pernah ada ke cokelat? LOL

e-zul Iswhat said...

hehe x pernah ada. kalo ada aku le yg jd rangersnye. :P

hans said...

ezul>??
ko gila ekk??
ko gila kannn?
mesti ko gila kan....

Hanna J. Potter said...

cute. and funny. hehe. LOL.

anah said...

suke num 4.mcm siot.hahhaa;))

Jazli Safwan said...

Naseb abik ang tak cakap ang jadi kamen rider dengan batman..
sebab aku yang jadi dua2 tu.
haha

nadiah said...

ezul, wth? haaahahaa gelak gile2 aku

Kiss Of Judas said...

u watch too much superhero movies man..