Tuesday, February 24, 2009

Bagus!

Aku baru tahu semalam pasal perkara ni.

dan aku rasa benda ni bagus, sebab,

- Menunjukkan poster yang aku buat ada impact nya towards certain people, walaupun dalam bentuk parody.

- Menunjukkan intent aku untuk apply advert copywriting skill yang telah aku belajar time sem 4 agak berjaya.

- Menunjukkan bahawa poster aku berjaya menarik 'golongan-golongan kreatif' untuk mereka jadikan bahan promosi mereka.

tapi aku hairan,

kenapa parody? apakah 'golongan kreatif' ini sudah tiada idea?

tapi aku tak kisah pun, sebab koordinator and advisor kami selalu kata,

"We need to keep a good relationship with other course and everyone"
ps: kalau kamu semua tak tahu aku cakap pasal apa, bagus!

9 comments:

John Micheal Takie Lewis said...

aku sokong!
gila loser
PARODY!
kata creative
hahahha
xnak balas ke weyh??
hahaahha

padin said...

jangan layan "sampah", nanti jadi "sampah-sampah"..

opss...

:DD

chill bro!

Ais Kepal said...

hehe.. yessss! that's teruuuuuu!! diorang dah takde idea.. ahahaha!

Budak Handsome said...

izul...
sumpah ku tak faham
apa yang ko try untuk sampaikan.

DaNnY oCeaN said...

this is such a
DECLAIRATION OF WAR!!!

tunggu aku punya entry plak pasal ni..
i know how to overcome this method!!

Jazli Safwan said...

aku tahu.
parodi version dark side..
sebab kaler itam
ang nya kaler merah.
haha

Encik Luzzi said...

takie - tak perlu balas pun, kita kan kene menjaga nama baik course. ;p, kalau kita melenting habislah.

flurry - haha, btul!

jowo - takpe Ali, nanti kau akan paham jugerr.

danny - ahaha, lepas reply ni akan ku terus pegi blog ko. tgk dh kluar ke x entry. :P

basang - hehe, dah mcm Star Wars.

Anonymous said...

i think that was really creative tau. aku ketawa2 je tengok poster diorang.

nadiah said...

panda, aku blur