Tuesday, March 03, 2009

Aku Suka Main-Main Kalau Kene Tag 4

Danny memang rajin. Dan aku terpaksa merajinkan diri juga.

5 Characteristics of your dream girl

a) Sahsiah rupa diri
b) Tiada rekod disiplin
c) Rohani Dan Jasmani - GPA 3.5 above.
d) Kurang Protokol
e) Espre' d corp(aku dah lupa eja)

5 Characteristics that you have never like in a girl

a) Tidak sahsiah
b) Pernah Kena Tatatertib
c) Sangat Berprotokol
d) Terlalu Banyak Masalah Birokrasi
e) Selalu Bertukar Tarikh Sesuka Hati.

5 feelings that you have when you’re out with the one you admire

a) best gila
b) best gila
c) best gila
d) best gila
e) dan best gila

5 places that you want to travel with your loved one

a) Air Panas Gadek
b) Tampin
c) Mak Jan
d) Dataran Pahlawan
e) Unit Sukan

5 special things that you would give to your loved one

a) Air Tasik Tun Fatimah
b) Kad Dining
c) Jemputan ke Kursus BTN
d) Dadih RM 1.00
e) Roti Jong RM 1.50

5 songs that you will sing to your partner

a) Wawasan Setia Pelajar
b) UiTM di Hatiku
c) Lagu Blok Nadim
d) Lagu Masscomm *jika ada*
e) tiada idea.

*Ini post yang terjadi jika anda terpaksa berurusan dengan pihak atasan setiap hari sebab nak set-up event*

ps : aku benci kerenah birokrasi.

4 comments:

azman said...

Mak Jan tu amenda?

Mak Janda ke?

Ed said...

kan?
aku pn

Ed said...

tp aku tak nyanyi lagu kolej pada awek.

Anonymous said...

hahahahhahahaa.. caya lah lu brader! harap2 ada perempuan sebegitu di dunia ini! haha