Monday, June 14, 2010

mahu bangkit.

Kau tahu kau boleh saja buat, senang sahaja benda ini sebenarnya..

cuma kau kalah.

kalah pada perasaan malas kau tu. perasaan malas kau yang makin menggunung sebab kau terlalu selesa dengan kejayaan lepas.mana pergi engkau yang dahulunya berdaya-saing tu? mana pergi individu tu?

Jadi sekarang apa kau mahu buat?




aku mahu bangkit.

ps: maaf kepada manusia yang percaya pada aku. Aku faham jika kamu sudah tidak percaya lagi dan ingin beralih,. tapi jika kamu masih, aku akan buktikan pada kamu semester hadapan.

5 comments:

ojamoja said...

i don't understand you people who think grades are everything.

kalau setakat hafal, then buat exam, then dapat A, then lupa. baik tak payah nak bongkak lah!


*sigh*

life is more than achieving DL every semester lah.in the real world, people won't ask

" eh awak dulu selalu dapat DL ke every fucking semester?"

bullshit.

nawaitu itu penting. belajar untuk menyenangkan diri dan masa hadapan. bukan untuk menentukan aku hebat, engkau tidak!

as of now, get good results + build your resume with tons of skills n portfolios.

and prepare yourself physically and mentally for this cruel cruel world!

you don't need to prove to these people anything pun.you are unique. and that's what i like about you.

don't succumb to the culture of aku-pandai-sebab-aku-selalu-dapat-DL.

it's pointless.

pada saya awak still the best. hee =D

Rara said...

gagal skali x bmksud slmernye kn..byk lg masa..so, usaha! :)

Pana Sensei said...

"don't succumb to the culture of aku-pandai-sebab-aku-selalu-dapat-DL"

Oja, saya jatuh cinta dengan awak..
Ezul, maaf..

kata2 Oja menyentuh perasaan saya..

Anonymous said...

tuh lah pasal.
chill sudah.
bajet bagus nak mampos
pegi lah mampos
:P

Lee Wan Na said...

it's okeh laaa ezul... sem dpn berusaha lagi!!! gambate ne ;D