Thursday, June 19, 2008

Girl? Hawa? Perempuan?

One day at the bus stand, full of people.

Kawan perempuan X : wei ezul. (using her eyes to inform me there's something on my left)

Me : Kenapa? (pandang2 tepi..trying to see if there's something suspicious)

Kawan perempuan X : ades, takpe2 nanti aku bagitau.

After 5 minutes.

Kawan perempuan X : wei, ko perasan tak girl kt sebelah kau tadi?


Me : girl? yang mane? belang2 hitam dan merah tu?

Kawan perempuan X : ye la, die lame je duduk sebelah kau, asal kau tak buat move?

Me : Move???

I'm sorry, after my friend said that I try to get a look at the girl a few times and she is not bad. It's not that I'm blind to not be aware of the girl standing beside me. It's that, I'm not that kind of guy who would suddenly said "sibuk kan harini?" "baru balik kerja kah?" "dah pukul brape ye?" with the full covered face trying to look charming to an unknown girl whom he just saw 3 seconds ago.

Ok, this beauty would make me start the move

Maybe I'm doing to much thinking or maybe I'm not in the state of needing someone special in my life right now. All I know is, if I happen to meet a girl and I know that she is the one.

I'll go for it, with my full might.


8 comments:

hans said...

Izul jual mahal plak...

Aliya Azmi said...

pegh, mat saleh aje si ezul ni!

Encik Luzzi said...

hehe x jual mahal la. gile pe nk jual mahal2 .;p

Max J. Potter said...

hm. satu wajah dikongsi oleh 7 org..that's what i heard. my fren, azyyati, mmg serupa dgn alexis tu. dr dulu lg abg2 and adik2 senior gilekan die... mungkin lawa die lg, sbb die pakai tudung. *^^*

Encik Luzzi said...

yea? mungkin saya akn trgila2kan die juge kalau nampak dia

or mungkin tidak.

who knows? :)

nadiah said...

haha. bab2 camnie. aku tau la taste ezul mcm mane. hahaha. lawak la cite ko nie. tp yeah, u always say that buat mase nie ko takde intention lg utk ade any rship :) gudluck!

DicKiE aDaMs said...

eleh.. jual mahal knon..huhu

hans said...

sanem nak yg macam korea
nak yg korea pegi korea la woiii