Monday, May 19, 2008

Strong mouth.

This thing happens like 10 minutes ago, and I found it interesting.

"me : ey, kamu blum bayar

girl customer : dah la, tak ingat ke tadi saye bayar time ramai2 tadi?

me : *pandang atas, kiri,kanan, try nk igt balik, and then trigt, oh ya die dh bayar time ramai customer td, x prasan die bayar coz nk manage
many things*


girls customer trus mngomel sorang,

girl customer : eyyyy, kang ada yang kene lempang kang"

Ops, lempang? ok, it was my mistake and clumsiness, but the word she say is, a bit harsh for a women/girl tho. Plus, I think she's younger than me, like 16 or 15 years of age. If I were a bad guy, she would be in trouble, but lucky for her, I'm a nice guy(or so I suppose).

"me : ok takpelah.

girl customer : *kept mengomel and left*

girls these days, aih.

5 comments:

nadiah said...

first, the girl mmg la kureng ajo dgn ko la. bende kecik je.

second, jgn kamu stereotype pompuan zmn skg eh. aku pon pompuan jugaak ;pppp

Anonymous said...

errm
pompuan tu lwa x>
kalo lwa jgn marah
toot jer
kalo x lawa.
ko pikik la ape nak wat

Encik Luzzi said...

haha, tr-stereotype plak..sry2 =.=,

ahax min,pade aku, kalao manners tu takde, x gune muke lawa mane pn. :)

Max J. Potter said...

esh! sungguh tidak sopan budak perempuan itu. nasib baik tak kene marah dgn e-zul. heh.

Aliya Azmi said...

hek eleh. benda kecik pun nak mcm tu.

biasa dia mulut asyik nak kata lempang org. kang dia yang kene lempang. LOL